Prodáváte ubytování nebo zážitek? 3 klíčové tipy, jak nastartovat prodej každého ubytovacího zařízení.
Rezervují si hosté ubytování kvůli puntíkatému povlečení a dubovým stolkům,…
Věděli jste, že stále více hostů je ochotno připlatit si za eco-friendly ubytování?
A je to tady, můj oblíbený report je venku. Sustainable Travel Report společnosti Booking.com vychází každoročně od 2016. Ten letošní (2021) však přinesl významné změny a jen potvrzuje, že trvalá udržitelnost v hotelnictví je jedním z klíčů pro úspěšné podnikání 21. století.
61% respondentů uvedlo, že v důsledku covid pandemie budou do budoucna cestovat udržitelnějším způsobem a volit takové poskytovatele služeb, kteří podnikají v zájmu trvalé udržitelnosti.
U 73 % respondentů je pravděpodobné, že si vyberou ubytovací zařízení, které deklaruje (a skutečně praktikuje!) alespoň některé kroky v zájmu trvalé udržitelnosti.
Celý průzkum jde však více do hloubky a výsledkem je, že celých 49% dotazovaných přiznává, že pandemie onemocnění covid-19 způsobila změnu jejich postoje v rámci každodenního života. Znamená to jediné, pandemie s sebou přináší velmi pozitivní efekt, který bude v nadcházejících letech bezpochyby eskalovat – lidé si uvědomují svůj každodenní vliv na přírodu a nechtějí být nadále součástí její destrukce, ale řešení.
NEDOSTATEČNÁ NABÍDKA
Pro mě je však nejzásadnější informací fakt, že 49 % cestovatelů považuje stávající nabídku ubytovacích zařízení s eco-friendly přístupem za nedostačující. Nemají tudíž možnost vybrat si takové ubytování, které by korespondovalo s jejich názorem a životním stylem.
Až 72 % cestovatelů věří, že musíme jednat hned, abychom zachránili planetu a zachovali jí pro budoucí generace.
CO HOSTÉ POVAŽUJÍ ZA DŮLEŽITÉ?
Mám Sustainable Travel Report ráda i proto, že nám nabízí přehled eco-friendly priorit, které chtějí hosté do budoucna podporovat. A to nejen ve svém soukromém životě, ale i na cestách.
Top priority pro každodenní život
43% respondentů si na cesty vozí svou vlastní opakovaně použitelnou láhev s cílem omezit spotřebu jednorázových plastů.
Největší obavy hostů během cestování aneb co hosté považují za negativní
Až 76% hostů je ochotno snížit spotřebu vody tím, že opakovaně použijí stejný ručník a vzdají se každodenního úklidu pokoje.
Udržitelnost & společenská odpovědnost se rychle stává hlavním zájmem jednotlivců. Neměli bychom zapomenout, že úspěšný obor hotelnictví může fungovat pouze tehdy, kdy je destinace neponičeným a atraktivním místem respektující místní komunity a tradice.
(Sustainable Travel Report 2021 vychází z odpovědí 29 000 respondentů ze 30 zemí světa.)
STÁHNĚTE SI SUSTAINABLE TRAVEL REPORT 2021.
Pokud byste své ubytovací zařízení chtěli provozovat udržitelnějším způsobem, ale nevíte kde a jak začít, natož jak tento váš přístup komunikovat se světem, neváhejte se na mě obrátit. Mé srdce bije pro šetrné hotelnictví naplno již hodně dlouho… 🙂
Rezervují si hosté ubytování kvůli puntíkatému povlečení a dubovým stolkům,…
Během nedávné schůzky s jedním z mých klientů jsme se dostali na…
Mnoho studií ukazuje, že lidský mozek dokáže zpracovat obrázek až…